ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/1/2010
Παρουσίαση
Οι… εστεμμένοι του ‘09
Chevrolet Spark 1,2
Διαβάστηκε από 31172 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2010
To καινούργιο μίνι αυτοκίνητο της Chevrolet κεντρίζει πρώτα απ’ όλα το ενδιαφέρον με την εξωτερική του εμφάνιση, η οποία φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία. Παράλληλα, το αμάξωμά του από πλευράς μήκους (3.640 χλστ.) τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας, χωρίς να είναι το μακρύτερο, ωστόσο το πλάτος των 1.597 χλστ. είναι μικρότερο έναντι πολλών μίνι μοντέλων και διευκολύνει κατά την κίνηση στην πόλη.
Χώροι: Ευρύχωρο για 4 επιβάτες
To Spark είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως 4 ενήλικα άτομα με ικανοποιητικές ανέσεις. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας ο οδηγός και ο συνεπιβάτης έχουν στη διάθεσή τους αρκετό ωφέλιμο ύψος και πλάτος, ενώ πίσω 2 φιλοξενούμενοι δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τον αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια. Όσον αφορά στις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα έχει χωρητικότητα 170 λτ. που επαρκεί και το πίσω κάθισμα με τη διαιρούμενη πλάτη και βάση αναδιπλώνεται πλήρως, εξασφαλίζοντας συνολικά 568 λτ. και ένα εύκολο στη φόρτωση επίπεδο δάπεδο.
Στο δρόμο: ¶νετο και εύκολο στην οδήγηση 
Εκτός από την ευελιξία και τη φιλικότητα στην οδήγηση που χαρακτηρίζει το Spark στο δρόμο, διακρίνεται και για την άνεση που προσφέρει, μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του. Παράλληλα, την πολύ καλή συνολικά εικόνα του Spark στο δρόμο ενισχύει με τη σειρά της και η ασφαλής οδική συμπεριφορά που παρουσιάζει τόσο στην πόλη, όσο και εκτός αυτής, σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η σταθερότητα που παρουσιάζει σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα είναι καλή, ωστόσο σε πιο υψηλές το αλάφρωμα του τιμονιού και η μαλακή ανάρτηση υπενθυμίζουν τον αστικό προσανατολισμό του Spark. Επιπλέον, σε δρόμους με στροφές, το αυτοκίνητο εμφανίζει τάσεις υποστροφής με το δεξί πεντάλ βαθιά πατημένο ή υπερστροφής με απότομο άφημα του γκαζιού πάνω στην στροφή, φαινόμενα που δεν εξελίσσονται απότομα και είναι ελεγχόμενα.
Κινητήρας: Δυνατός και οικονομικός
Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. αποδίδει 83 πραγματικούς ίππους και 115 Nm ροπής, νούμερα που το τοποθετούν ανάμεσα στα πιο δυνατά 1.200άρια μίνι. Παράλληλα εμφανίζει πολύ καλή "σπιρτάδα" στις επιταχύνσεις εν κινήσει, ωστόσο στις ρεπρίζ δεν έδειξε να έχει την ίδια "ζωηράδα", λόγω κυρίως της μακριάς 4ης και κυρίως 5ης ταχύτητας. Χαρακτηριστικό το οποίο, όμως, λειτουργεί προς όφελος της κατανάλωσης. Επιπλέον, η ένταση του θορύβου που παράγει κυμαίνεται στα λογικά πλαίσια της κατηγορίας.
Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, ηχοσύστημα, air condition και υδραυλικό τιμόνι.
Τιμή από 10.980 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.206, Κύλινδροι: 4, Βαλβίδες: 16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 83/6.290, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 115/4.850, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 12,1*, 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.): -, 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.): 26,5*, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 164, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*: 5,1, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 119, Βάρος (κιλά): 1.007, *Εργοστασιακή μέτρηση
Βαθμολογία:
Κινητήρας - επιδόσεις : 9, Ενεργ. ασφάλεια - οδ. συμπερ.: 9, Παθητική ασφάλεια: 9, Εικόνα- Ποιότητα - Τεχνολογία: 9, Άνεση: 9, Χώροι: 8, Αξιοπιστία: 9, Κατανάλωση: 9, Μεταπωλητική αξία: 8, Σχέση τιμής - αξίας: 9, Τελική βαθμολογία: 8,80
Chevrolet Spark 1,2 
(+):
Σχεδίαση, απόδοση κινητήρα, άνεση, εξοπλισμός
(-): Ελαφρύ τιμόνι, τραχύτητα κινητήρα
Εσωτερικό: Με νεανικό στιλ και προσεγμένη συναρμογή
Το πιο πρωτότυπο στοιχείο στο μοντέρνας αισθητικής ταμπλό του Spark αφορά στον ασημί πίνακα οργάνων, που είναι τοποθετημένος πάνω στην κολόνα του τιμονιού και διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο και το δείκτη βενζίνης. Ποιοτικά, όσον αφορά στις πλαστικές επιφάνειες που συναντώνται στην καμπίνα του Spark, έχουν καλή υφή, ενώ τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό παρουσιάζουν πολύ καλή συναρμολόγηση. Πολύ καλή κρίνεται με τη σειρά της και η εργονομία και η θέση οδήγησης, ενώ παράλληλα η καμπίνα του Spark είναι "γενναιόδωρη" σε αποθηκευτικούς χώρους.
Το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 170 λτ. επαρκεί.
Στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του Spark δύο ενήλικα άτομα θα νιώσουν άνετα.
H μαλακή ανάρτηση του Spark εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση, γεγονός που θα εκτιμηθεί -ειδικά στις αστικές μετακινήσεις.

 
 Τα 15 σημαντικότερα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε το 2009
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Spark 1,2
Fiat 500 1,4
Suzuki Alto 1,0
Toyota iQ 1,0
Hyundai i20 1,2
Kia Soul 1,6
Volkswagen Polo 1,4
Chevrolet Cruze 1,6
Mazda 3 1,6 Hatchback
Renault Megane 1,4 TCe 5d
Honda Insight 1,3
Toyota Prius 1,8
Mercedes E 200 CGI BlueEFFICIENCY
Peugeot 3008 1,6
Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4