ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/1/2010
Παρουσίαση
Οι… εστεμμένοι του ‘09
Chevrolet Cruze 1,6
Διαβάστηκε από 31172 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2010
Το Cruze αποτελεί ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο της Chevrolet, το οποίο ωστόσο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις και πάνω του στηρίζεται και το μέλλον των υπολοίπων αυτοκινήτων της εταιρείας για τη συγκεκριμένη αγορά. Παράλληλα, είναι από τα πιο σύγχρονα αισθητικά μοντέλα της φίρμας (μαζί με το Spark), με αποτέλεσμα να κερδίζει με την αισθητική του τις πρώτες εντυπώσεις.
Εσωτερικό: Σύγχρονο και προσεγμένο 
Περνώντας στο εσωτερικό του Cruze, γίνεται άμεσα αντιληπτή η στροφή της Chevrolet σε θέματα ποιότητας και σχεδίασης. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από υλικά καλής ποιότητας, με τη συναρμολόγηση να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας ευχαριστεί, με τη σειρά της, με το τριγωνικό της σχήμα, ενώ ως προς τη διάταξη των χειριστηρίων η εργονομία κρίνεται θετικά. Άλλα σχεδιαστικά highlights αποτελούν ο πίνακας οργάνων με τον μπλε φωτισμό και το τριάκτινο τιμόνι. Η θέση οδήγησης, με το πολλαπλών ρυθμίσεων κάθισμα και τιμόνι, είναι καλή, παρά τη σκληρότητα του καθίσματος του οδηγού, προσφέροντας καλή περιφερειακή ορατότητα.
Στο δρόμο: Ισορροπημένο σε κάθε επίπεδο
Το Cruze επιδεικνύει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όντας άνετο και σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες, με την ανάρτηση να έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, περιορίζοντας έτσι τις κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές και τα φαινόμενα μεταφοράς φορτίου. Η κατευθυντικότητα του οχήματος και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται σε πρωτόγνωρα υψηλά επίπεδα για αυτοκίνητο της εταιρείας, ενώ άλλος ένας τομέας όπου το Cruze εμφανίζει βελτίωση, είναι η αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό του. Σε δρόμο με στροφές, οι περιορισμένες κλίσεις δεν επηρεάζουν τη γρήγορη κίνησή του, ενώ η ουδετερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Cruze υπό πίεση, με το ESP (από το βασικό εξοπλισμό) να μη χρειάζεται να επέμβει.
Κινητήρας: Ικανοποιεί σε επιδόσεις
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και διακρίνεται για τη λογική του κατανάλωση και τις μικρές εκπομπές ρύπων CO2. Όσον αφορά στη λειτουργία του, εκείνος παρουσιάζει μέτρια ελαστικότητα από χαμηλά, ωστόσο στις μεσαίες στροφές ικανοποιεί με το τράβηγμά του, χωρίς να παρουσιάζει τραχύτητα σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης, το οποίο εμφανίζει θετικό κούμπωμα και πολύ καλή αίσθηση. Οι επιδόσεις βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες, ηχοσύστημα και air condition. 
Τιμή από 14.470 ευρώ 
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.598, Κύλινδροι: 4, Βαλβίδες: 16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 112/6.380, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 155/4.350, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 13,2, 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.): 13,6, 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.): 20,8, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 185, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*: 6,8, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 159, Βάρος (κιλά): 1.392, *Εργοστασιακή μέτρηση
Βαθμολογία: Κινητήρας - επιδόσεις: 8, Ενεργ. ασφάλεια - οδ. συμπερ.: 9, Παθητική ασφάλεια: 10, Εικόνα- Ποιότητα - Τεχνολογία: 9, Άνεση: 9, Χώροι: 8, Αξιοπιστία: 9, Κατανάλωση: 8, Μεταπωλητική αξία: 8, Σχέση τιμής - αξίας: 9, Τελική βαθμολογία: 8,70
Chevrolet Cruze 1,6
(+): Εικόνα, value for money, άνεση, οδική συμπεριφορά
(-): Απόδοση κινητήρα, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων
Ευχάριστο και ξεχωριστό αισθητικά, με καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι το εσωτερικό του Cruze.
Χώροι: Καλοί για τέσσερις επιβάτες
Στο εσωτερικό 4 ενήλικες επιβάτες δε θα συναντήσουν προβλήματα με τους διαθέσιμους προς αυτούς χώρους, ενώ και ένας πέμπτος θα μπορέσει να φιλοξενηθεί στο πίσω κάθισμα, χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες παραχωρήσεις, αφού το εσωτερικό του πλάτος ικανοποιεί. Ο χώρος για τα πόδια, σε κάθε περίπτωση, επαρκεί, ωστόσο λόγω της κλίσης της οροφής στο πίσω μέρος (σχεδίαση κουπέ, γαρ) περιορίζεται ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών, που οριακά κρίνεται επαρκής για άτομα μέσου ύψους. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 450 λίτρων διαθέτει αρκετό βάθος και μεγάλο άνοιγμα, ωστόσο οι θόλοι των τροχών δεν καθιστούν πλήρως εκμεταλλεύσιμο το σχήμα του, όπως και οι βραχίονες του καπό.
Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 450 λτ. και ικανοποιεί με το βάθος του.
Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα.

 
 Τα 15 σημαντικότερα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε το 2009
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Spark 1,2
Fiat 500 1,4
Suzuki Alto 1,0
Toyota iQ 1,0
Hyundai i20 1,2
Kia Soul 1,6
Volkswagen Polo 1,4
Chevrolet Cruze 1,6
Mazda 3 1,6 Hatchback
Renault Megane 1,4 TCe 5d
Honda Insight 1,3
Toyota Prius 1,8
Mercedes E 200 CGI BlueEFFICIENCY
Peugeot 3008 1,6
Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4