Διαβάστηκε από 31172αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2010
Το 5ης γενιάς Polo ανεβάζει ακόμα υψηλότερα τον πήχη στον τομέα της ποιότητας, μοιάζοντας με ένα μικρότερο Golf. Παράλληλα, εξωτερικά δε φέρει καμία ομοιότητα με το προγενέστερο μοντέλο, υιοθετώντας στοιχεία από το μικρομεσαίο αυτοκίνητο της φίρμας -ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα του. Συγκριτικά με άλλα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, δίνει την εντύπωση ενός μικρομεσαίου, αλλά παρ’ όλη την αισθητική του αναβάθμιση, δεν ξεφεύγει από τα συντηρητικά πρότυπα της VW.
Εσωτερικό: Με εικόνα μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Στο καινούργιο Polo σημείο αναφοράς αποτελεί το αφρώδες υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό και παραπέμπει στο Golf, όπως ισχύει αντίστοιχα και με τη συνολική εικόνα του εσωτερικού. Επίσης, η συναρμολόγηση είναι στιβαρή και προσεγμένη, ωστόσο σχεδιαστικά του λείπουν τα όποια νεανικά στοιχεία. Επιπλέον, πολύ καλή είναι η πρακτικότητα και η θέση οδήγησης, με το τιμόνι να ρυθμίζεται σε ύψος και απόσταση και το κάθισμα του οδηγού καθ’ ύψος από τη βασική έκδοση, διευκολύνοντας την εύρεση της κατάλληλης θέσης.
Στο δρόμο: ¶νετο και ουδέτερο
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις έχουν επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην οδική συμπεριφορά, αφού η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες είναι πολύ καλή, όπως και σε μια "σφιχτή" ορεινή διαδρομή. Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς, εμφανίζεται ουδέτερο, με μικρές τάσεις υποστροφής και ανύπαρκτες υποστροφικές. Βέβαια, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και του ελαφριού αλλά με καλή αμεσότητα και ακρίβεια τιμονιού, δε διακρίνεται για τα οδηγικά του χαρίσματα. Ακόμα, μεταξύ των θετικών του στοιχείων είναι τα αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα, όπως και το στάνταρ
ESP. Κινητήρας: Με ικανοποιητικές επιδόσεις Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. απόδοσης 92 δυναμομετρημένων ίππων εμφανίζει καλό τράβηγμα, ελαστικότητα και επιταχύνσεις. Ωστόσο η παρουσία του κινητήρα του Polo γίνεται αισθητή στην καμπίνα των επιβατών, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και δεν ταιριάζει με το συνολικά πολιτισμένο και άνετο χαρακτήρα του. Το Euro 5 1,4 MPI μοτέρ του καινούργιου Polo φέρει νέα ηλεκτρονική μονάδα και σύστημα ψεκασμού, εμφανίζοντας χαμηλότερη κατά 0,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση βενζίνης και μειωμένες κατά 11 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.
Η ποιότητα στο εσωτερικό του νέου Polo είναι συγκρίσιμη με μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Χώροι: Καλοί για 4 φιλοξενούμενους Χωρίς πρόβλημα θα μετακινηθούν στο εσωτερικό του Polo τέσσερις ενήλικοι επιβάτες. Στην περίπτωση μετακίνησης ενός τρίτου ατόμου πίσω, θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις λόγω της στενής σχετικά καμπίνας, ενώ την κατάσταση δε διευκολύνει το ψηλό κεντρικό τούνελ. Παράλληλα, το πορτ μπαγκάζ των 280 λτ. είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Το πορτ μπαγκάζ των 280 λτ. του νέου Polo είναι βαθύ και τετραγωνισμένο, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχει κανονική ρεζέρβα.
H οδική συμπεριφορά του νέου Polo είναι ουδέτερη, ενώ το ελαφρύ τιμόνι παρέχει καλή αμεσότητα και ακρίβεια.
Τα 15 σημαντικότερα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε το 2009