Διαβάστηκε από 31172αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2010
To νέο μικρό Hyundai εκσυγχρονίζεται πλήρως και αποκτά πιο ευρωπαϊκό προφίλ, τόσο μέσω της σχεδίασης όσο και της οδικής του συμπεριφοράς, διατηρώντας παράλληλα το πολύ καλό value for money. Εξωτερικά παρουσιάζεται ελκυστικό, με τη μάσκα να παραπέμπει στα i10 και i30, ενώ τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα, σε συνδυασμό με τον ευμεγέθη αεραγωγό και τις νευρώσεις στο καπό, προσθέτουν τον απαραίτητο δυναμισμό.
Εσωτερικό: Σύγχρονο και με καλή ποιότητα
Αισθητικά τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το σπορτίφ τιμόνι, το τραπεζοειδές σχήμα της κεντρικής κονσόλας και το σφηνοειδές πλαίσιο που περιβάλλει την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Θετική είναι η εικόνα που αποκομίζει κανείς από την εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων, αφού είναι εύχρηστα και τοποθετημένα σε εύκολα προσβάσιμα σημεία. Επιπλέον, όσον αφορά στη θέση οδήγησης, το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο και την εύρεσή της διευκολύνει το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος και σε απόσταση τιμόνι.
Στο δρόμο: Με πολύ καλή οδική συμπεριφορά Ξεκινώντας από τον τομέα της άνεσης, θα το θέλαμε λίγο καλύτερο, με δεδομένο ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, αφού τα σκληρά καθίσματα δεν είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και η σφιχτή ανάρτηση κάνει αισθητές στους επιβάτες τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες των δρόμων, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Από την άλλη πλευρά, το i20 διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά και τη σταθερότητά του σε κάθε διαδρομή. Πιο συγκεκριμένα, σε συνθήκες ταξιδιού και κινούμενο στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει ασφαλές και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του, ενώ διατηρεί χωρίς δυσκολία ρυθμούς γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Θετικά στοιχεία αποκομίζει και εκείνος που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του κινητήρα σε ένα δρόμο με στροφές, όπου εμφανίζει λογικές κλίσεις και οι τροχοί έχουν πολύ καλή πρόσφυση, περιορίζοντας τα υποστροφικά φαινόμενα.
Κινητήρας: Δυνατός και
οικονομικός
Από τα πιο δυνατά "χαρτιά" του i20 είναι ο σπιρτόζικος κινητήρας των 1,2 λτ., απόδοσης 81 πραγματικών ίππων, ο οποίος εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο και με θετική αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων. Πολύ καλές με τη σειρά τους είναι και οι επιδόσεις.
Hyundai i20 1,2 (+): Σχέση τιμής - αξίας, χώροι, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά (-): Ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, άνεση καθισμάτων
Μοντέρνα σχεδίαση εμφανίζει το ταμπλό του i20, με την καλή παράλληλα ποιότητα κατασκευής.
Χώροι: Με καλές ανέσεις για 4 επιβάτες
Ο θάλαμος των επιβατών είναι άνετος για τις μετακινήσεις τεσσάρων ενήλικων ατόμων, με τη μετακίνηση ενός τρίτου ατόμου στο πίσω κάθισμα να είναι εφικτή με κάποιες παραχωρήσεις, όπου εκεί θετικό στοιχείο αποτελεί το σχεδόν επίπεδο δάπεδο. Επιπλέον, το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων είναι αρκετά ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα μεγάλου όγκου, με την αναδίπλωση του εδράνου και της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 295 λίτρων.
Το i20 παρουσιάζει καλή ευελιξία και είναι εύκολο στην οδήγηση, ενώ παράλληλα αποπνέει ασφάλεια σε υψηλές ταχύτητες.
Τα 15 σημαντικότερα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε το 2009