ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Fiat 500C 1,2
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Μετά την επιτυχημένη αναβίωση της κλειστής έκδοσης, η Fiat αναβιώνει και την ανοιχτή έκδοση αυτού, σε ημι-κάμπριο όμως αμάξωμα. Αυτό γιατί το Fiat 500C δε διαθέτει παραδοσιακή υφασμάτινη οροφή, αφού τα τόξα του αμαξώματος δεν αποσπώνται (όπως π.χ. στο Pluriel). Το 500C είναι το ίδιο όμορφο και σύγχρονο με τα κλειστά αδέλφια του και τα ρετρό στοιχεία τονίζουν τον ξεχωριστό του χαρακτήρα. Όπως σε όλη τη σειρά, έτσι και εδώ οι δυνατότητες επιλογής χρωμάτων και χρωμάτων οροφής ποικίλλουν, με το κάθε αυτοκίνητο έτσι να μπορεί να χαρακτηριστεί και μοναδικό.
Οροφή
Η υφασμάτινη οροφή του 500C αναδιπλώνεται σε δύο στάδια. Η διαδικασία αναδίπλωσης γίνεται ηλεκτρικά ακόμα και εν κινήσει (μέχρι τα 60 χλμ./ώρα) μέσω σχετικού διακόπτη και διαρκεί 8 δλ. για να ανοίξει μέχρι τα κεφάλια των πίσω επιβατών και άλλα 7 δλ. για να αναδιπλωθεί μαζί με το πίσω κρύσταλλο.
Κινητήρας
O βασικός κινητήρας που κινεί την ανοιχτή έκδοση του Fiat 500C είναι ο γνωστός μας 1,2 λίτρων του ομίλου, ο οποίος αποδίδει 69 ίππους και ικανοποιεί κυρίως στις αστικές μετακινήσεις, προσφέροντας οικονομία και ελαστικότητα. Οι επιδόσεις είναι μέτριες, όμως και έτσι όσοι αρέσκονται σε κάτι πιο γρήγορο πρέπει να καταφύγουν στις εκδόσεις με τον 1,4 λίτρων κινητήρα των 100 ίππων, που ανταποκρίνεται και σε εκτός πόλης απαιτήσεις.
Οδική συμπεριφορά
Ευχάριστο είναι και οδηγικά το Fiat 500C, με την ακαμψία και τη στιβαρότητα του πλαισίου να βρίσκονται στα επίπεδα της κλειστής έκδοσης, ενώ η προσθήκη της αντιστρεπτικής δοκού από την έκδοση Abarth στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα έχει αλλάξει τα οδηγικά δεδομένα. Έτσι, το 500C στρίβει δυναμικά και πιο ευχάριστα, με μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ οι κινήσεις και οι κλίσεις του αμαξώματος ελέγχονται πολύ καλύτερα, με την άνεση να είναι εξίσου καλή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.248, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/8, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 69/5.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 102/3.000, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 13,4, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 160, Βάρος (κιλά): 905, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 5,1, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 119, Χώρος αποσκευών (λτ.): 182
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού / συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί / οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: o, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/-, Air condition/Clima: •/o, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: o, Τιμή από (ευρώ): 15.350
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Όμορφο και ευχάριστο είναι το εσωτερικό του Fiat 500C, το οποίο παράλληλα είναι και καλό ποιοτικά.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του 500C δε διαφέρει ουσιαστικά από αυτό του κλειστού 500 και διακρίνεται για τα σύγχρονα και ρετρό στοιχεία, συνδυασμένα με ευχάριστες πινελιές, ενώ τo ταμπλό είναι κατασκευασμένο από σκληρά υλικά καλής ποιότητας. Οι χώροι παραμένουν -όπως και στο κλειστό μοντέλο- μέτριοι για τους πίσω επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει χάσει μόλις 3 λίτρα σε σχέση με το κλειστό και ανέρχεται έτσι στα αποδεκτά 182 λίτρα συνολικά.
Οι χώροι δεν έχουν μεταβληθεί σε σχέση με του κλειστού μοντέλου, με τους πίσω επιβάτες να νιώθουν ελαφρώς στριμωγμένοι.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9