Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- BMW 320i Cabrio
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Η σχετικά προσφάτως ανανεωμένη Σειρά 3 Cabrio, μέσω των διακριτικών αλλαγών στο αμάξωμα απέκτησε ακόμα πιο ελκυστική εμφάνιση ενισχύοντας παράλληλα το κύρος και την πολυτέλεια που αποπνέει. Κοιτώντας την από μπροστά ξεχωρίζει για το επιβλητικό και επιθετικό της ύφος, ενώ από το πλάι διακρίνεται για τις χυτές της φόρμες και για τη μεγάλη νοητή ευθεία που σχηματίζεται από την βάση του παρμπρίζ έως το τελείωμα της πόρτας του χώρου αποσκευών όταν ανοίγει η οροφή.
Οροφή
Η οροφή χωρίζεται σε τρία τμήματα κατασκευασμένα από ελαφρύ και πολύ ανθεκτικό χάλυβα, ενώ ένα υδραυλικό κύκλωμα σε συνδυασμό με ηλεκτρικά μοτέρ φροντίζουν για την αναδίπλωσή της σε χρόνο 22 δλ. Ποιοτικά εντυπωσιάζει με την κατασκευή της και όταν είναι κλειστή δύσκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για κάμπριο.
Κινητήρας
Ο μικρότερος κινητήρας των 2,0 λτ. ονομαστικής ισχύος 170 ονομαστικών ίππων επιτυγχάνει αξιοπρεπείς επιδόσεις στο αμάξωμα των 1,7 τόνων περίπου. Το μηχανικό αυτό σύνολο ανεβάζει εύκολα στροφές, κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα παρουσιάζοντας παράλληλα καλή ελαστικότητα και απόκριση κατά την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Οδική συμπεριφορά
Το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει τον οδηγό της μεσαίας κάμπριο BMW είναι η στιβαρότητα που επιδεικνύει το πλαίσιό της και η απουσία ταλαντώσεων ακόμα και με την οροφή ανοιχτή. Μάλιστα όταν η οροφή είναι κλειστή τότε δεν υπάρχει περίπτωση να αντιληφθεί κάποιος ότι αυτό το κομμάτι δεν είναι ενιαίο αλλά «σπάει» σε τρία τμήματα. Το αντίτιμο σε όλα αυτά όμως είναι το αυξημένο βάρος του αμαξώματος αν και πάλι οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να επιτύχουν πολύ καλό ζύγισμα ανάμεσα στους δύο άξονες. Επίσης η 320i Cabrio ξεχωρίζει για την υψηλή σταθερότητά της, την πολύ καλή πληροφόρηση και αποτελεσματικότητα από το τιμόνι και τα φρένα, ενώ μετά την ανανέωση έγινε και πιο άνετη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.995, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 170/6.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 210/4.250, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 9,1, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 228, Βάρος (κιλά): 1.670, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 6,6, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 157, Χώρος αποσκευών (λτ.): 210-350
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: • Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/• Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/• Ηλεκτρικοί καθρέφτες: • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/• Air condition/Clima: -/• Ηχοσύστημα: • Ζάντες αλουμινίου: • Τιμή από (ευρώ): 60.916
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Το ελαφρώς αναβαθμισμένο εσωτερικό της Σειρά 3 με την σπορτίφ αισθητική έχει συνολικά σύγχρονη εικόνα. Πρόσθετα η ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού με την άριστη συναρμολόγηση εντείνει τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους οι εμπρός φιλοξενούμενοι θα νιώσουν άνετα, ενώ στις δύο πίσω ανεξάρτητες θέσεις ο αέρας για τα κεφάλια είναι σχετικά περιορισμένος και οι επιβάτες κάθονται κάπως λοξά. Για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος με τα πολλά χωρίσματα και τοιχώματα μειονεκτεί ως προς την εκμετάλλευσή του.
Η υψηλή ποιότητα, τα σπορτίφ στοιχεία, η πολύ καλή θέση οδήγησης και εργονομία είναι ορισμένα από τα βασικά στοιχεία του εσωτερικού.
Σχετικά άβολα θα κάτσουν στο πίσω τμήμα της καμπίνας 2 ενήλικοι επιβάτες.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9