Διαβάστηκε από 51131αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
H διθέσια κάμπριο Alfa Romeo θέλγει αμέσως με τη σχεδίασή της, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα αυτοκίνητα της εν λόγω ιταλικής φίρμας και δη την εντυπωσιακή Brera, με την οποία μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία, μηχανικά και αισθητικά. Κοιτώντας τη Spider από μπροστά, δείχνει ιδιαίτερα επιθετική, με τα τρία στρογγυλά φωτιστικά σώματα από κάθε πλευρά και τον παραδοσιακό θυρεό, ενώ οι νευρώσεις στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος παραπέμπουν σε καλλίγραμμο σώμα αθλητή. Εξίσου θελκτική είναι και πίσω, με τους ανασηκωμένους ώμους και τις έντονες καμπύλες, που τονίζονται όταν η οροφή ανοίγει.
Οροφή Η υφασμάτινη οροφή της Spider,
η οποία ανοίγει σε 24 δευτερόλεπτα, διαθέτει καλή ποιότητα κατασκευής και ηχομόνωση. Αποτελείται από 5 επενδύσεις, ενώ όλη η διαδικασία πραγματοποιείται ηλεκτρικά με το πάτημα ενός διακόπτη ανάμεσα από τα καθίσματα.
Κινητήρας Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1.742 κ.εκ. ισχύος 200 ονομαστικών ίππων ταιριάζει ιδανικά στη Spider, παρουσιάζοντας πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης από το 6τάχυτο κιβώτιο με την καλή αίσθηση.
Οι επιταχύνσεις που προσφέρει είναι γρήγορες και παράλληλα η λειτουργία του είναι γραμμική και πολιτισμένη, ενώ ο θόρυβος που παράγει δε θα ενοχλήσει ακόμα και σε υψηλές στροφές.
Οδική συμπεριφορά Η Spider ως γνήσια Alfa Romeo προδιαθέτει τον οδηγό της να κινηθεί σε γρήγορες ταχύτητες, στοιχείο το οποίο οφείλεται στο στήσιμο της ανάρτησης και στο δυνατό κινητήρα. Έτσι, η αυξημένη ισχύς αυτής της έκδοσης των 200 ίππων δε συναντά κανένα πρόβλημα να περάσει στο δρόμο, με τις υποστροφικές τάσεις να είναι αισθητές αλλά εύκολα ελεγχόμενες και προβλέψιμες, όταν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VDC) είναι απενεργοποιημένο. Επίσης, η σφιχτή ανάρτηση φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, ωστόσο το πλαίσιο εμφανίζει στρεβλώσεις. Τέλος, το τιμόνι ικανοποιεί με την αμεσότητά του, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.
Εσωτερικό Ο θάλαμος των επιβατών της Spider προέρχεται από την 159 και την Brera, όπου σχεδιαστικά δε λείπουν ορισμένα παραδοσιακά στοιχεία, όπως είναι οι τρεις στρογγυλές ενδείξεις στη κεντρική κονσόλα με την ασημί επένδυση και τα κυκλικά όργανα στον αντίστοιχο πίνακα, αν και οι μονάδες του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού θα μπορούσαν να ήταν κομψότερες. Επίσης, ποιοτικά, τα περισσότερα πλαστικά είναι μαλακά σε υφή, με καλή συναρμολόγηση, ενώ σε επίπεδο χώρων οι δύο επιβάτες δε θα νιώσουν κλειστοφοβικά.
Ο σπορτίφ σχεδιαστικά 2θέσιος θάλαμος των επιβατών εμφανίζει παράλληλα προσεγμένη ποιότητα και πολυτελή εικόνα.
Στο 2θέσιο εσωτερικό της Spider ο οδηγός και ο συνεπιβάτης δε θα αισθανθούν στριμωγμένοι.