Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Renault Megane CC 1,4 TCe
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Με τη νέα, άρτι αφιχθείσα γενιά Megane Coupe-Cabriolet, η Renault συνεχίζει την πορεία της στην αγορά των ανοιχτών μικρομεσαίων αυτοκινήτων και έρχεται να δώσει τη δική της απάντηση στο σκληρό πλέον ανταγωνισμό της κατηγορίας των ανοικτών μοντέλων με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Όπως και το προηγούμενο, το Megane CC ξεχωρίζει για την γυάλινη οροφή, που χαρίζει θέα προς τον ουρανό, ακόμα και όταν είναι κλειστό. Εμφανισιακά, το νέο Megane CC ακολουθεί τη μοντέρνα και ελκυστική εικόνα των υπολοίπων εκδόσεων του νέου Megane, με το εμπρόσθιο τμήμα του να προέρχεται αυτούσιο από εκείνα. Στο πίσω μέρος όμως, ο τρίτος όγκος του Megane CC συνδέεται αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα, δείχνοντας σύγχρονο και καλαίσθητο στο σύνολό του.
Οροφή
Η γυάλινη αναδιπλούμενη οροφή του νέου Megane CC προέρχεται από την Karmann και αποτελείται από δύο τμήματα. Eκείνα αναδιπλώνονται σε σχήμα «V» στο χώρο αποσκευών, με τη διαδικασία να διαρκεί 21 δευτερόλεπτα.
Κινητήρας
To νέο Megane Coupe-Cabriolet διατίθεται με το γνώριμο 16βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TCe των 1,4 λίτρων, με ονομαστική ισχύ 130 ίππων. Αυτός ο κινητήρας διακρίνεται για τη γραμμική λειτουργία αλλά και τη ροπή που εμφανίζεται από τις χαμηλές στροφές, κάτι που γίνεται διακριτό ακόμα και στο Megane Coupe-Cabriolet, ενώ παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, το οποίο φτάνει στα 1.522 κιλά, προσφέρει καλές επιδόσεις και συγκρατημένες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.
Οδική συμπεριφορά
Όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και το νέο Megane CC εστιάζει οδηγικά στα υψηλά επίπεδα προσφερόμενης άνεσης. Η ανάρτηση λοιπόν έχει μαλακή ρύθμιση, εξασφαλίζοντας την πολύ καλή εικόνα στον τομέα, με το γαλλικό μοντέλο να παρουσιάζει ωστόσο υψηλή σταθερότητα και ουδέτερη συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού, όμως η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι σχετικά "τεχνητή" και περιορίζει έτσι την αίσθηση του οδηγού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.397, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 130/5.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 190/2.250, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 10,7, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 200, Βάρος (κιλά): 1.522, Κατανάλωση (λτ./100χλμ.): 7,3, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 169, Χώρος αποσκευών (λτ.): 211 - 417
*Εργοστασιακές τιμές
Εσωτερικό
Αισθητικά, η εικόνα στο εσωτερικό του Megane CC είναι γνώριμη από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, παραμένοντας ευχάριστο και μοντέρνο, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Οι χώροι βρίσκονται σε καλά επίπεδα γενικά, με τους πίσω επιβάτες να χρειάζεται να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις όσον αφορά στο διαθέσιμο για τα πόδια τους χώρο. Σε καλά επίπεδα για την κατηγορία κυμαίνεται και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, με 417 λτ. όταν η οροφή είναι κλειστή και 211 λτ. όταν εκείνη είναι αναδιπλωμένη.
Ο χώρος για τα πόδια των δύο πίσω επιβατών επιφέρει παραχωρήσεις από άτομα μέσου και άνω ύψους. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιεί.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9