Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
H γοητευτική και επιβλητική Σειρά 6 διαθέτει και sexy στιλ στην περίπτωση της ανοικτής εκδοχής του μοντέλου. Σχηματικά μπορεί να μην είναι ακριβώς τόσο μυώδης όσο η κουπέ έκδοση, όμως η υποβλητικότητα του ύφους, οι ογκώδεις φόρμες και το σχεδόν γλυπτό μέρος είναι παρόντα και αποτελεσματικά σε ό,τι αφορά στη διαμόρφωση μιας μοναδικής αισθητικής. Οι τονισμένοι ώμοι, τα ιδιαίτερης αισθητικής φωτιστικά σώματα και ο υπερυψωμένος τρίτος όγκος αποτελούν ορισμένα από τα κύρια σχεδιαστικά της γνωρίσματα.
Οροφή
Η πλήρως αυτόματη soft-top οροφή αποτελεί υπόδειγμα ποιότητας, εφαρμογής, στεγανότητας και ηχομόνωσης. Ανοίγει σε 25 δλ. ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.
Κινητήρας
Το 3λιτρο μοτέρ των 272 ίππων μόνο λίγο δε δείχνει γι αυτό το αμάξωμα, ενώ και η συνεργασία με το κιβώτιο 6 ταχυτήτων είναι ικανοποιητική. Παράλληλα, το μηχανικό αυτό σύνολο με το Valvetronic και το διπλό Vanos παράγει ευχάριστο ήχο, ο οποίος διαπερνά διακριτικά την άριστη ηχομόνωση της καμπίνας. Επίσης έχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και περνάει την ισχύ στους πίσω τροχούς με ομαλό τρόπο, χωρίς η δύναμή του να είναι «ωμή».
Οδική συμπεριφορά
Η σταθερότητα του αμαξώματος της πολυτελούς ανοιχτής BMW προσφέρει σε κάθε περίπτωση την αίσθηση της ασφάλειας, δίδοντάς στον οδηγό της την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα και το πολύ καλό πλαίσιο. Επίσης η ανάρτηση, αν και διαθέτει σφιχτή ρύθμιση, απορροφά με αρκετά ικανοποιητικό τρόπο ακόμα και τις διαδοχικές ανωμαλίες. Η ουδετερότητα που εμφανίζει στο δρόμο, με ένα μικρό αλάφρωμα του εμπρός μέρους σε κλειστά κομμάτια και με υπερστροφή, σε συνάρτηση με την ποιότητα του δρόμου, είναι βασικό στοιχείο. Ακόμα, το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πλήρως στην εύκολη διόρθωση, αφού είναι ιδιαίτερα άμεσο και σαφές και τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 2.996, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 6/24, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 272/6.700, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.750, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 6,7, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 250, Βάρος (κιλά): 1.815, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 8,3, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 198, Χώρος αποσκευών (λτ.): 300
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 133.070
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Η 630i Convertible στο εσωτερικό της χαρακτηρίζεται από τα υψηλής ποιότητας υλικά και τα αντίστοιχου επιπέδου φινίρισμα και συναρμογή, όμως η σχεδίαση είναι σχετικά λιτή. Η πολυτέλεια είναι έκδηλη σε κάθε λεπτομέρεια από τη χρήση δερμάτινων ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων καθισμάτων, μέχρι και τα διάφορα ηλεκτρονικά «καλούδια». Από πλευράς χώρων, δύο άτομα θα βολευτούν στο πίσω κάθισμα έχοντας λίγο περιορισμένο χώρο για τα γόνατα, αλλά επαρκή χώρο για τα κεφάλια με την οροφή κλειστή.
Υψηλή ποιότητα κατασκευής και διάχυτη πολυτέλεια διαθέτει το εσωτερικό της 630i Convertible, με τη λιτή όμως σχεδίαση.
Οι χώροι για τους 2 επιβάτες στο πίσω τμήμα της καμπίνας είναι περιορισμένοι.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9