ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
To Eos είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία μοντέλα, ακολουθώντας τα πρότυπα της εταιρείας που εκπροσωπεί σε όλους τους τομείς. H εμφάνισή του χαρακτηρίζεται συμβατική, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας, εκφράζοντας στο σύνολό της εκλεπτυσμένο προφίλ. Η εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν άμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, ενώ η οροφή κερδίζει τις εντυπώσεις με τη διπλή της ιδιότητα (ανοίγει και σαν ηλιοροφή).
Οροφή
H σκληρή αναδιπλούμενη οροφή του Eos αποτελείται από 5 μέρη, τα οποία αναδιπλώνονται σε μορφή σάντουιτς στο χώρο αποσκευών. Η διαδικασία διαρκεί 25 δλ. Χαρακτηριστικό του Εοs είναι ότι με ανοιχτή μόνο την ηλιοροφή η αίσθηση του κάμπριο είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας των κουπέ-κάμπριο με σκληρή οροφή.
Κινητήρας
Ο 1,4 λίτρων TSI κινητήρας με τους 122 ονομαστικούς ίππους έχει αναλάβει την κίνηση του Eos στη βασική του έκδοση. Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζεται ικανός για να κινήσει το βαρύ αμάξωμα των 1.461 κιλών σε καλούς ρυθμούς, ωστόσο υπολείπεται σε τράβηγμα με μεγάλη σχέση επιλεγμένη, αφού το κιβώτιο με την αραιή κλιμάκωση έχει επιστρατευθεί προς όφελος της κατανάλωσης.
Οδική συμπεριφορά
To στιβαρό πλαίσιο του Εοs, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης, του χαρίζει πολύ καλή αίσθηση στο δρόμο, με την άνεση να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του. Το Eos είναι σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες και ουδέτερο σε δρόμο με στροφές, ακόμα και με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας απενεργοποιημένο. Σε αυτό συντελεί και ο γραμμικός κινητήρας, με την απόδοσή του να μην μπορεί να «σπάσει» τα όρια της πρόσφυσης. Η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα είναι καλή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.390, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 122/5.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 200/1.500, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 10,9, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 196, Βάρος (κιλά): 1.461, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 6,6, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 154, Χώρος αποσκευών (λτ.): 205-380
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: • Αερόσακος οδηγού / συνοδηγού: •/• Αερόσακοι πλευρικοί / οροφής: •/- Ηλεκτρικοί καθρέφτες: • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/• Air condition/Clima: -/• Ηχοσύστημα: • Ζάντες αλουμινίου: • Τιμή από (ευρώ): 28.500
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Γνώριμο από άλλα μοντέλα της Volkswagen είναι το εσωτερικό του EOS, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας και το διάκοσμο να είναι ευχάριστος. Οι χώροι είναι περιορισμένοι για τους δύο πίσω επιβάτες, ειδικά αν εκείνοι είναι άνω του μέσου ύψους, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 205 λίτρα με την οροφή ανοιχτή και στα 380 λίτρα με εκείνη κλειστή.
Το εσωτερικό του Eos ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του και το φινίρισμα. Η σχεδίαση ωστόσο στερείται φαντασίας.
Οι 2 πίσω επιβάτες, όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας, θα συναντήσουν προβλήματα με το διαθέσιμο χώρο, αν είναι άνω του μέσου ύψους.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9