Διαβάστηκε από 51131αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
¶λλο ένα από τα δημοφιλέστερα μικρομεσαία κάμπριο αυτοκίνητα της χώρας μας είναι το Opel Astra TwinTop. Βασιζόμενο στην προηγούμενη γενιά Astra, το ΤwinTop είναι ιδιαίτερα ελκυστικό εμφανισιακά, προβάλλοντας ως κυρίαρχο χαρακτηριστικό του τη δυναμική. Εκείνη σκιαγραφείται τόσο από το ίδιο με τα κλειστά Astra εμπρόσθιο μέρος, όσο και από το σφηνοειδές σχήμα του γενικά, που διαμορφώνεται και από το ανασηκωμένο πίσω μέρος.
Οροφή Η σκληρή οροφή του Astra TwinTop αποτελείται από 3 μέρη, τα οποία αποθηκεύονται στο χώρο αποσκευών. Η διαδικασία γίνεται πλήρως ηλεκτρικά και διαρκεί 30 δλ., ενώ μπορεί να πραγματοποιηθεί και όταν το αυτοκίνητο κινείται, με την ταχύτητά του να μην ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα.
Κινητήρας Με βασικό κινητήρα τον Ecotec των 1,6 λίτρων στην ατμοσφαιρική του εκδοχή, γίνεται σαφές ότι η βαρύτητα του αυτοκινήτου δίνεται στο ευχάριστο cruising -και όχι στις επιδόσεις. Και αυτό γιατί οι 115 ίπποι έχουν να διαχειριστούν 1.515 κιλά βάρους σε κάτι που, όπως συμβαίνει και με τα περισσότερα βασικά μοντέλα της κατηγορίας, δε συναινούν και τα κιβώτια ταχυτήτων με την αραιή κλιμάκωση προς όφελος της κατανάλωσης.
Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης βρίσκεται σε καλά επίπεδα στο εσωτερικό
του Astra TwinTop.
Εσωτερικό Το εσωτερικό του Opel Astra TwinTop προέρχεται απευθείας από τις 3/5θυρες εκδόσεις της προηγούμενης γενιάς. Βασικό στοιχείο του ταμπλό παραμένει η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η ευχάριστη εικόνα. Μοναδικό ατόπημα είναι η απουσία θηκών για μικροαντικείμενα και ειδικότερα η παντελής απουσία ποτηροθηκών. Οι χώροι είναι καλοί γενικά για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο οι πίσω επιβάτες θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις, κυρίως όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο από 205 έως 440 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της οροφής.
Οδική συμπεριφορά Οδηγικά το Opel Astra TwinTop προσφέρει άνετο και ασφαλές χαρακτήρα. Η ανάρτηση είναι μεν σφιχτή, εξασφαλίζοντας καλή σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες, ωστόσο δεν περιορίζει τα επίπεδα άνεσης των επιβατών. Παράλληλα επιτυγχάνει και λογικές κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Εκεί το Astra είναι ευχάριστο, παρουσιάζοντας κατά βάση ουδέτερα χαρακτηριστικά -ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο. Ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα.