Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Mazda MX-5 1,8
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα ρόουντστερ αυτοκίνητα, το οποίο έχει διατηρήσει τα βασικά του χαρακτηριστικά (μικρό, ελαφρύ, διθέσιο και πισωκίνητο) από το 1989, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Παράλληλα έχει αποκτήσει διαχρονική αξία, καθώς και φανατικούς οπαδούς στο πέρασμα του χρόνου, προσφέροντας απλόχερα απολαυστική οδηγική ευχαρίστηση, χωρίς να χρειάζεται μια περιουσία. Επίσης έχει διατηρήσει και το καμπύλο σχήμα του αμαξώματός του, το οποίο μοιάζει με την προγενέστερη γενιά.
Οροφή
Η διαδικασία για το άνοιγμα και κλείσιμο της οροφής γίνεται χειροκίνητα, με πολύ απλό και γρήγορο τρόπο. Πρώτα θα πρέπει να απασφαλιστεί ο κεντρικός μοχλός που συνδέει την οροφή με το παρμπρίζ και κατόπιν αρκεί να ασκηθεί μία μικρή πίεση μέχρι να ακουστεί το «κλικ», για να επιβεβαιωθεί ότι η οροφή έχει σταθεροποιηθεί.
Κινητήρας
Το μικρότερο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. με τους 126 ονομαστικούς ίππους έχει την απαραίτητη δύναμη για να προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις, επωφελούμενο και από το ελαφρύ βάρος του αμαξώματος αλλά και από τη σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου. Επίσης ο αντίστοιχος επιλογέας με τις κοντές διαδρομές είναι ακριβής στις αλλαγές, συμβάλλοντας με τη σειρά του στην πολύ καλή οδηγική αίσθηση. Θετικό είναι το τράβηγμα και η ελαστικότητα του μοτέρ, ενώ ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στις υψηλότερες ταχύτητες.
Οδική συμπεριφορά
Κυρίαρχο χάρισμα του MX-5 δεν είναι άλλο από την απολαυστική οδηγική αίσθηση που προσφέρει, κάνοντας ακόμα και τις κοντινές μετακινήσεις ευχάριστες. Το γεγονός ότι ο οδηγός βρίσκεται λίγα μόλις εκατοστά πιο πάνω από την άσφαλτο, η κίνηση στους πίσω τροχούς, το πολύ καλά ζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο (κατανομή βάρους ανά άξονα σε ποσοστό 52:48) και το «κοφτερό» τιμόνι αποτελούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να ανέβει η διάθεση. Παράλληλα είναι ισορροπημένο, άμεσα ελεγχόμενο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του, χωρίς να είναι κουραστικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 126/6.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 167/4.500, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 9,9, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 198, Βάρος (κιλά): 1.155, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 7,0, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.) : 167, Χώρος αποσκευών (λτ.): 150
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/-, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/-, Air condition/Clima: o/o, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 22.100
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Στο εσωτερικό του MX-5 με τη λιτή αισθητική η συναρμογή είναι στιβαρή και η ποιότητα των υλικών καλή.
Εσωτερικό
Στο θάλαμο των επιβατών του MX-5 η χαμηλή θέση οδήγησης, τα καθίσματα με την πολύ καλή στήριξη και ο σωστά τοποθετημένος κοντός σε ύψος επιλογέας των ταχυτήτων εντείνουν τη σπορτίφ αίσθηση. Παράλληλα την εικόνα αυτή ενισχύουν με τη σειρά τους το μικρής διαμέτρου τριάκτινο τιμόνι, οι στρογγυλές κοιλότητες στον πίνακα οργάνων και η μαύρη γυαλιστερή λάκα στο ταμπλό. Το τελευταίο διαθέτει στιβαρή συναρμογή και καλής ποιότητας σκληρά πλαστικά, ενώ παρά το σπορτίφ προσανατολισμό του MX-5, υπάρχουν 4 ποτηροθήκες και πολλοί μικροί αποθηκευτικούς χώροι.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9