Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- BMW Z4 23i
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
H ρόουντστερ BMW έχει γίνει πιο πολιτισμένη, άνετη και ευκολοδήγητη όσο ποτέ άλλοτε και διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή -αντί της υφασμάτινης στην προγενέστερη και ακόμα παλαιότερα στη Z3. Παράλληλα, το αμάξωμά της είναι ιδιαίτερα καλαίσθητο και προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια, δείχνοντας επιβλητικό και μυώδες, χωρίς να είναι εκκεντρικό.
Οροφή
H οροφή της Z4 είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο και αποτελείται από 2 τμήματα. Το άνοιγμα και κλείσιμό της πραγματοποιείται σε 20 δλ. μέσω ηλεκτροϋδραυλικών μηχανισμών, με το πάτημα ενός μπουτόν από την κεντρική κονσόλα ή με το διακόπτη του τηλεχειρισμού. Προαιρετικά διατίθεται λειτουργία τηλεχειρισμού με Comfort Access, για να μπορεί να κλείνει η οροφή και από απόσταση.
Κινητήρας
Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 2,5 λτ. με τους 204 ίππους έχει μεστή λειτουργία και παράγει σπορτίφ ήχο, ο οποίος ενισχύει περαιτέρω το δυναμισμό που εκπέμπει το αυτοκίνητο. Επιπλέον, κινεί σε γρήγορους ρυθμούς τόσο σε επιταχύνσεις από στάση όσο και εν κινήσει τη Z4 και συνεργάζεται πολύ ισορροπημένα με το άμεσο στις αλλαγές 6άρι αυτόματο – σειριακό κιβώτιο Steptronic.
Οδική συμπεριφορά
Η πολιτισμένη συμπεριφορά της Ζ4 γίνεται άμεσα αισθητή στο δρόμο, καθώς -δεδομένου του σπορτίφ χαρακτήρα της- είναι άνετη, κάνοντας πιο ξεκούραστες τις καθημερινές μετακινήσεις και ένα ταξίδι. Παράλληλα είναι ουδέτερη και προβλέψιμη στις αντιδράσεις της και εμφανίζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, με αποτέλεσμα να υπερστρέφει λιγότερο, κάτι που όμως δε θα αρέσει στους γνώστες της πίσω κίνησης. Ακόμα, το τιμόνι είναι άμεσο και παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη σκληρότητα της ανάρτησης μέσω των διακοπτών δίπλα από τον επιλογέα των ταχυτήτων σε τρία επίπεδα (Normal, Sport και Sport+).
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 2.497, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 6/24, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 204/6.400, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 250/2.750, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 6,6, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 242, Βάρος (κιλά): 1.480, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 8,5, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 199, Χώρος αποσκευών (λτ.): 180-310
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 55.262
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Η διθέσια καμπίνα της Z4 έχει αποκτήσει πολυτελή εικόνα, χωρίς να έχει περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Οι καμπύλες επιφάνειες στο πάνω και κάτω τμήμα του ταμπλό αποτελούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό, μαζί με τη σύγχρονης σχεδίασης κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, σε κορυφαία επίπεδα βρίσκεται η ποιότητα, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι μαλακά στην υφή, ενώ η στιβαρή συναρμογή ενισχύει την εντύπωση της συμπαγούς κατασκευής. Ικανοποιητικοί κρίνονται και οι διαθέσιμοι χώροι για τους 2 επιβάτες (για ρόουντστερ αυτοκίνητο), όπως και για τις αποσκευές -ειδικά με την οροφή κλειστή (310 λτ.).
Υψηλή ποιότητα και μοντέρνα αισθητική παρουσιάζει ο κομψός και σπορτίφ παράλληλα θάλαμος των επιβατών της Ζ4.
Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης της ρόουντστερ BMW κάθονται χαμηλά και δε θα νιώσουν ιδιαίτερα περιορισμένοι.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9