ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Ford Focus CC 1,6
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
H επιστροφή της Ford στα ανοιχτά αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας έγινε με το Focus CC, που χρησιμοποιεί σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Το Focus είναι ίδιο εμφανισιακά στο εμπρός μέρος με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, ωστόσο από το πλάι και πίσω διαθέτει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα με χαμηλότερο και πιο δυναμικό ύφος. Στο πίσω μέρος η εικόνα είναι λίγο άκομψη σε σχέση με το εμπρός, τονίζοντας το εκλεπτυσμένο και όχι δυναμικό ύφος, ωστόσο το σύνολο αποζημιώνει τους θιασώτες των ανοιχτών αυτοκινήτων, όταν η οροφή είναι αναδιπλωμένη.
Οροφή
H σκληρή οροφή του Focus CC αποτελείται από δύο μέρη, τα οποία αναδιπλώνονται στο χώρο αποσκευών με την πίεση ενός διακόπτη στην κονσόλα. Η διαδικασία διαρκεί 29 δλ.
Κινητήρας
Το Focus CC διαθέτει στη βασική του έκδοση τον κινητήρα των 1,6 λίτρων Duratec της Ford, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Αυτός ο κινητήρας δυσκολεύεται να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.400+ κιλών, κάτι που επιβαρύνεται και από την αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου 5 σχέσεων που διαθέτει. Η λειτουργία του πάντως ικανοποιεί, αφού παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από χαμηλά.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το Focus CC είναι ευχάριστο και σταθερό, όπως και τα κλειστά αδέλφια του, προσφέροντας πολύ καλή οδηγική αίσθηση. Η αδυναμία του κινητήρα να ξεπεράσει τις δυνατότητες του ενισχυμένου πλαισίου φαίνονται και οδηγικά, αφού το CC παραμένει ακλόνητο ακόμα και στο όριο, με ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης. Η προσφερόμενη από την ανάρτηση άνεση αποτελεί άλλο ένα από τα πλεονεκτήματά του όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.596, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 100/5.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 150/4.000, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 13,6, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 182, Βάρος (κιλά): 1.413, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 7,1, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 169, Χώρος αποσκευών (λτ.): 248-534
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού / συνοδηγού : •/•, Αερόσακοι πλευρικοί / οροφής: •/-, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: •/o, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 26.850
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του ανοιχτού Focus η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη και η σχεδίαση -χωρίς να διαφέρει από των υπολοίπων Focus- χαρακτηρίζεται σύγχρονη και καλαίσθητη. Πολύ καλή είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης, ενώ οι χώροι είναι καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας, χωρίς οι 2 επιβάτες πίσω να πρέπει να κάνουν ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι και εκείνος καλός, με όγκο 248 (με οροφή ανοιχτή) και 534 λίτρων με εκείνη κλειστή.
Το ταμπλό του Focus είναι κατασκευασμένο από καλής ποιότητας μαλακά υλικά. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και ευχάριστη.
Χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα θα φιλοξενηθούν 2 επιβάτες στο πίσω κάθισμα του Focus.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9