Διαβάστηκε από 51131αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Tα κάμπριο αυτοκίνητα της Mercedes ανέκαθεν ασκούσαν μια ιδιαίτερη γοητεία, χαρακτηρισμός που ισχύει και για την καινούρια E-Class Cabriolet. Αυτή χρησιμοποιεί αρκετά στοιχεία τόσο από την υπάρχουσα σειρά C, όσο και από την Ε, με την οποία μοιάζει σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστικά, όπως φυσικά και με την κουπέ εκδοχή στην οποία και βασίζεται. Τα ξεχωριστά ρομβοειδή φώτα, η γραμμή του αμαξώματος που ανασηκώνεται στο πλάι και τα «κοφτά» πίσω φτερά, όπως και τα φώτα με λάμπες LED, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία που τονίζουν την αθλητική, αλλά και αεροδυναμική εικόνα (Cd 0,28 και Cd 0,32 με ανοιχτή την οροφή!).
Οροφή Η υφασμάτινη οροφή είναι εξαιρετικής ποιότητας και η διαδικασία αναδίπλωσής της γίνεται πλήρως ηλεκτρικά σε 20 δλ., ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα. Επίσης, το AIRCAP είναι ένας ανεμοθραύστης στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ο οποίος εκτείνεται ηλεκτρικά και μειώνει τους στροβιλισμούς στην καμπίνα.
Κινητήρας Το νέο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., με τούρμπο εξάτμισης και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 184 ονομαστικούς ίππους και είναι δυνατό και ελαστικό, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Παράλληλα προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει και ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες, αποτέλεσμα και της πολύ προσεγμένης ηχομόνωσης.
Οδική συμπεριφορά Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα η Ε200 Cabriolet χαρακτηρίζεται από το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο και η ρύθμιση της ανάρτησης ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, τα φρένα δεν προβληματίζουν και αν δεν την προκαλέσεις επί τούτου, θέμα υπερστροφής δεν τίθεται. Ωστόσο δε δείχνει να συμπαθεί την ιδιαίτερη πίεση στις στροφές, όπου στην υπερβολή, το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP θα επαναφέρει την τάξη. Αυτό όμως που θα λατρέψει κανείς στο αυτοκίνητο είναι το cruising, με την ποιότητα κύλισης να δίνει ρέστα.
Εσωτερικό Οι επιβαίνοντες απολαμβάνουν την υψηλή αισθητική του εσωτερικού με τα κορυφαία στάνταρ υλικών, συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Η πολυτέλεια είναι διάχυτη και κάποιες σπορ πινελιές συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα. Η εργονομία δεν προβληματίζει και η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, όπως και τα αναπαυτικά καθίσματα. Από πλευράς χώρων στο πίσω μέρος θα χωρέσουν με δυσκολία άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ., ιδίως όταν το αυτοκίνητο έχει κλειστή την κουκούλα, αφού ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι τους είναι σχετικά περιορισμένος, όχι όμως και το πορτ μπαγκάζ.
Ποιότητα υψηλού επιπέδου και πολυτελές φινίρισμα
στο εσωτερικό διακρίνουν την ανοιχτή E Class.
Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν επαρκείς χώρους, αν δεν ξεπερνούν τα 1,8 μ. ύψους.