Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Mercedes E200 Cabrio
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Tα κάμπριο αυτοκίνητα της Mercedes ανέκαθεν ασκούσαν μια ιδιαίτερη γοητεία, χαρακτηρισμός που ισχύει και για την καινούρια E-Class Cabriolet. Αυτή χρησιμοποιεί αρκετά στοιχεία τόσο από την υπάρχουσα σειρά C, όσο και από την Ε, με την οποία μοιάζει σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστικά, όπως φυσικά και με την κουπέ εκδοχή στην οποία και βασίζεται. Τα ξεχωριστά ρομβοειδή φώτα, η γραμμή του αμαξώματος που ανασηκώνεται στο πλάι και τα «κοφτά» πίσω φτερά, όπως και τα φώτα με λάμπες LED, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία που τονίζουν την αθλητική, αλλά και αεροδυναμική εικόνα (Cd 0,28 και Cd 0,32 με ανοιχτή την οροφή!).
Οροφή
Η υφασμάτινη οροφή είναι εξαιρετικής ποιότητας και η διαδικασία αναδίπλωσής της γίνεται πλήρως ηλεκτρικά σε 20 δλ., ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα. Επίσης, το AIRCAP είναι ένας ανεμοθραύστης στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ο οποίος εκτείνεται ηλεκτρικά και μειώνει τους στροβιλισμούς στην καμπίνα.
Κινητήρας
Το νέο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., με τούρμπο εξάτμισης και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 184 ονομαστικούς ίππους και είναι δυνατό και ελαστικό, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Παράλληλα προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει και ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες, αποτέλεσμα και της πολύ προσεγμένης ηχομόνωσης.
Οδική συμπεριφορά
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα η Ε200 Cabriolet χαρακτηρίζεται από το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο και η ρύθμιση της ανάρτησης ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, τα φρένα δεν προβληματίζουν και αν δεν την προκαλέσεις επί τούτου, θέμα υπερστροφής δεν τίθεται. Ωστόσο δε δείχνει να συμπαθεί την ιδιαίτερη πίεση στις στροφές, όπου στην υπερβολή, το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP θα επαναφέρει την τάξη. Αυτό όμως που θα λατρέψει κανείς στο αυτοκίνητο είναι το cruising, με την ποιότητα κύλισης να δίνει ρέστα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.796, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 184/5.250, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 270/1.800, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 8,8, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 236, Βάρος (κιλά): 1.685, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 7,4, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 172, Χώρος αποσκευών (λτ.): 300-390
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής : •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 69.600
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Οι επιβαίνοντες απολαμβάνουν την υψηλή αισθητική του εσωτερικού με τα κορυφαία στάνταρ υλικών, συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Η πολυτέλεια είναι διάχυτη και κάποιες σπορ πινελιές συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα. Η εργονομία δεν προβληματίζει και η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, όπως και τα αναπαυτικά καθίσματα. Από πλευράς χώρων στο πίσω μέρος θα χωρέσουν με δυσκολία άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ., ιδίως όταν το αυτοκίνητο έχει κλειστή την κουκούλα, αφού ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι τους είναι σχετικά περιορισμένος, όχι όμως και το πορτ μπαγκάζ.
Ποιότητα υψηλού επιπέδου και πολυτελές φινίρισμα στο εσωτερικό διακρίνουν την ανοιχτή E Class.
Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν επαρκείς χώρους, αν δεν ξεπερνούν τα 1,8 μ. ύψους.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9