Διαβάστηκε από 51131αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Το IS 250C αποτελεί τη μοναδική ιαπωνική πρόταση στα μεσαία premium κάμπριο αυτοκίνητα όπου τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έχουν τον πρώτο λόγο. Το εν λόγω Lexus εξωτερικά εμφανίζεται κομψό και επιθετικό από μπροστά, όπως και από το πλάι με τους τονισμένους ώμους, την καμπύλη οροφή και τον υπερυψωμένο πίσω τρίτο τμήμα. Ωστόσο πίσω δείχνει σχετικά ογκώδες και λιγότερο ισορροπημένο αισθητικά όταν είναι κλειστό.
Οροφή Η οροφή του IS 250C είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, και σύμφωνα με την Lexus είναι η πιο «γρήγορη» συγκριτικά με άλλες που αποτελούνται από τρία μέρη (20 δλ.). Επίσης μέσω αισθητήρων εξετάζεται η απόσταση από το πίσω όχημα και αν είναι μικρότερη από 25 εκ. τότε η οροφή δεν ανοίγει (γιατί διαφορετικά θα βρει η πίσω πόρτα).
Κινητήρας Ο 6κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας των 2,5 λτ. ισχύος 208 ονομαστικών ίππων κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα αλλά η κατανάλωση είναι σχετικά αυξημένη. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, στο οποίο το πρόγραμμα «Sport», κρατάει πιο ψηλά τις στροφές του κινητήρα και μικρότερη σχέση στο κιβώτιο για καλύτερη απόκριση. Επιπλέον οι αλλαγές των ταχυτήτων μπορούν να γίνουν είτε με την μετακίνηση του επιλογέα είτε μέσω των πιο βολικών πλήκτρων πίσω από το τιμόνι ικανοποιώντας σε αμεσότητα.
Οδική συμπεριφορά
Ξεκινώντας από την ακαμψία του πλαισίου, το IS 250C τα καταφέρνει ικανοποιητικά χωρίς να φτάνει τα επίπεδα των γερμανών ανταγωνιστών του. Επίσης στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο στα ταξίδια μέσω της μαλακής ανάρτησης και σε συνδυασμό με τον χαμηλό θόρυβο κύλισης και την προσεγμένη γενικότερα ηχομόνωση. Οδηγικά δεν ενθουσιάζει μέσω του μέτριου σε αίσθηση τιμονιού και των αισθητών κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές, όπου συνολικά παρουσιάζεται σταθερό και ασφαλές.
Εσωτερικό Στον θάλαμο των επιβατών κυριαρχεί η πολυτέλεια, χαρακτηριστικό που ενισχύει η ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών και οι στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις. Επιπλέον τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα είναι ξεκούραστα και αναδιπλώνονται μέσω ενός διακόπτη για την πιο εύκολη είσοδο στο πίσω μέρος της καμπίνας. Σε αυτό 2 ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος θα νιώσουν σχετικά στριμωγμένα λόγω των περιορισμένων χώρων, ενώ για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο με την οροφή κλειστή (420 λτ.) αλλά περιορίζεται μόλις στα μόλις 165 λτ. όταν ανοίγει.
Στο πολυτελές εσωτερικό κυριαρχούν τα πολύ καλής ποιότητας μαλακά πλαστικά και οι δερμάτινες επενδύσεις.