ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Lexus IS 250C
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Το IS 250C αποτελεί τη μοναδική ιαπωνική πρόταση στα μεσαία premium κάμπριο αυτοκίνητα όπου τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έχουν τον πρώτο λόγο. Το εν λόγω Lexus εξωτερικά εμφανίζεται κομψό και επιθετικό από μπροστά, όπως και από το πλάι με τους τονισμένους ώμους, την καμπύλη οροφή και τον υπερυψωμένο πίσω τρίτο τμήμα. Ωστόσο πίσω δείχνει σχετικά ογκώδες και λιγότερο ισορροπημένο αισθητικά όταν είναι κλειστό.
Οροφή
Η οροφή του IS 250C είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, και σύμφωνα με την Lexus είναι η πιο «γρήγορη» συγκριτικά με άλλες που αποτελούνται από τρία μέρη (20 δλ.). Επίσης μέσω αισθητήρων εξετάζεται η απόσταση από το πίσω όχημα και αν είναι μικρότερη από 25 εκ. τότε η οροφή δεν ανοίγει (γιατί διαφορετικά θα βρει η πίσω πόρτα).
Κινητήρας
Ο 6κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας των 2,5 λτ. ισχύος 208 ονομαστικών ίππων κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα αλλά η κατανάλωση είναι σχετικά αυξημένη. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, στο οποίο το πρόγραμμα «Sport», κρατάει πιο ψηλά τις στροφές του κινητήρα και μικρότερη σχέση στο κιβώτιο για καλύτερη απόκριση. Επιπλέον οι αλλαγές των ταχυτήτων μπορούν να γίνουν είτε με την μετακίνηση του επιλογέα είτε μέσω των πιο βολικών πλήκτρων πίσω από το τιμόνι ικανοποιώντας σε αμεσότητα.
Οδική συμπεριφορά
Ξεκινώντας από την ακαμψία του πλαισίου, το IS 250C τα καταφέρνει ικανοποιητικά χωρίς να φτάνει τα επίπεδα των γερμανών ανταγωνιστών του. Επίσης στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο στα ταξίδια μέσω της μαλακής ανάρτησης και σε συνδυασμό με τον χαμηλό θόρυβο κύλισης και την προσεγμένη γενικότερα ηχομόνωση. Οδηγικά δεν ενθουσιάζει μέσω του μέτριου σε αίσθηση τιμονιού και των αισθητών κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές, όπου συνολικά παρουσιάζεται σταθερό και ασφαλές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 2.500, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 6/24, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 208/6.400, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 252/4.800, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 9,0, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 210, Βάρος (κιλά): 1.805, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 9,3, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 219, Χώρος αποσκευών (λτ.) 165-420
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 70.550
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Στον θάλαμο των επιβατών κυριαρχεί η πολυτέλεια, χαρακτηριστικό που ενισχύει η ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών και οι στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις. Επιπλέον τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα είναι ξεκούραστα και αναδιπλώνονται μέσω ενός διακόπτη για την πιο εύκολη είσοδο στο πίσω μέρος της καμπίνας. Σε αυτό 2 ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος θα νιώσουν σχετικά στριμωγμένα λόγω των περιορισμένων χώρων, ενώ για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο με την οροφή κλειστή (420 λτ.) αλλά περιορίζεται μόλις στα μόλις 165 λτ. όταν ανοίγει.
Στο πολυτελές εσωτερικό κυριαρχούν τα πολύ καλής ποιότητας μαλακά πλαστικά και οι δερμάτινες επενδύσεις.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9