ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
H Audi παραμένει πιστή στα κάμπριο με μαλακή αναδιπλούμενη οροφή αντί για σκληρή όπως συμβαίνει στα Coupe Cabriolet και στο μεσαίο Α5, τη στιγμή μάλιστα που στην γκάμα του υπάρχει το κουπέ μοντέλο με το ίδιο ακριβώς μήκος των 4.625 χλστ. Το «ανοιχτό» Α5 είναι από τα κομψότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας και διακρίνεται επίσης για την πολυτελή του εικόνα, ενώ κύρια αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν η επιθετική του όψη και η χυτή «ουρά.
Οροφή
Η οροφή χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 17 για να κλείσει, κάνοντας χρήση του πλήκτρου δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων. Η υφασμάτινη δομή της φέρει 3 διαφορετικά στρώματα μονωτικών ενισχύσεων, προκειμένου θόρυβοι αλλά και επιρροές από την εξωτερική θερμοκρασία να κρατιούνται μακριά από την καμπίνα.
Κινητήρας
Η βασική έκδοση κινείται από το TFSI μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. ονομαστικής απόδοσης 160 ίππων, το οποίο εμφανίζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά. Οι επιταχύνσεις που προσφέρει είναι σβέλτες (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.) και η κατανάλωση λογική σύμφωνα με τα στοιχεία της Audi. Επίσης ο υπερτροφοδοτούμενος αυτός κινητήρας διαθέτει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς και η ισχύς αποδίδεται με γραμμικό τρόπο.
Οδική συμπεριφορά
Το Α5 Cabriolet παρουσιάζεται αρκούντως στιβαρό και ενισχυμένο σε επιμέρους τμήματα του πλαισίου, ώστε να παρέχει ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά και να εμπνέει σιγουριά. Επιπλέον τα στοιχεία που εκτιμώνται από τους επιβάτες του είναι η προσφερόμενη από την ανάρτηση, η αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες. Εκεί που μειονεκτεί είναι σε οδηγική αίσθηση λόγω του ελαφριού τιμονιού αλλά και από το γεγονός ότι κάνει αισθητό στον οδηγό τον όγκο και το βάρος του αμαξώματός του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/4.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 250/1.500, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 9,9, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 218, Βάρος (κιλά): 1.685, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 7,4, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 172, Χώρος αποσκευών (λτ.): 320
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 54.350
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Η καμπίνα του κάμπριο A5 συνδυάζει την πολυτέλεια με την σύγχρονη σχεδίαση και προσελκύει άμεσα το ενδιαφέρον του απαιτητικού αγοραστή. Παράλληλα ποιοτικά τα μαλακά στην υφή υλικά που το συνθέτουν, καθώς και η συναρμολόγηση και το φινίρισμά τους βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κρίνονται για τα δεδομένα του ανταγωνισμού οι προσφερόμενοι χώροι για τους πίσω επιβάτες όπως και το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων με την οροφή κλειστή και 320 λίτρων ανοιχτή.
Πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής διαθέτει το εσωτερικό τόσο σε υλικά όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα.
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας δεν θα δυσκολευτούν να μετακινηθούν 2 ενήλικοι επιβάτες.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9