Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Volvo C70 2,5 T5
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Tα αυτοκίνητα της Volvo έχουν την ιδιότητα να προσελκύουν τα βλέμματα με την ξεχωριστή τους αισθητική, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το ανανεωμένο C70 με το διττό χαρακτήρα (κουπέ – κάμπριο). Εξωτερικά εμφανίζεται με πλήρως ανανεωμένο το εμπρόσθιο τμήμα, όπου τα φωτιστικά σώματα είναι «τραβηγμένα» προς τα φτερά και ο προφυλακτήρας είναι νέας σχεδίασης μαζί με την ευμεγέθη μάσκα. Παράλληλα, στο πίσω τμήμα του ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα στο εσωτερικό του φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες LED, που προσδίδουν ακόμα πιο ελκυστική εικόνα.
Οροφή
Από τρία τμήματα αποτελείται η σκληρή οροφή του C70 και η αναδίπλωσή της γίνεται σε 30 δλ. με το πάτημα των διακοπτών πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων, μέσω ηλεκτροϋδραυλικών μηχανισμών.
Κινητήρας
Η μία και μοναδική έκδοση του Volvo C70, η T5, διαθέτει τον turbo 5κύλινδρο κινητήρα των 2,5 λτ., με ισχύ 230 ίππων, με το 5τάχυτο αυτόματο Geartronic κιβώτιο. Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η ροπή, αφού τα 320 Nm που αποδίδει επιταχύνουν με ευκολία τα 1.709 κιλά του αμαξώματος και με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 8,0 δλ., σύμφωνα με τη Volvo. Επίσης καλό είναι σε λειτουργία και το «μακρύ» αυτόματο – σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Οδική συμπεριφορά
Το C70 είναι προορισμένο για την κάλυψη άνετων ταξιδιών, καθώς με την οροφή κλειστή δεν παρατηρούνται αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ παράλληλα η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Στο επαρχιακό δίκτυο ο οδηγός δε θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την πρόσφυση του αυτοκινήτου στις στροφές, όμως το μέτριο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης δεν προδιαθέτει ώστε να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή, απορροφώντας ικανοποιητικά τυχόν κακοτεχνίες του οδοστρώματος, όμως μεταφέρεται στην καμπίνα θόρυβος κατά την απόσβεση, χωρίς αυτό όμως να ενοχλεί τους επιβάτες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 2.521, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 5/20, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 230/5.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/1.500, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 8,0, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 235, Βάρος (κιλά): 1.709, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 9,4, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 219, Χώρος αποσκευών (λτ.): 200-404,
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 48.983
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Στο θάλαμο των επιβατών του κουπέ – κάμπριο Volvo η ποιότητα των υλικών βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, μιας και οι περισσότερες επιφάνειες αποτελούνται από μαλακό πλαστικό. Παράλληλα ανανέωση έχει δεχθεί ο πίνακας οργάνων με το νέο φόντο και το λευκό φωτισμό. Από πλευράς χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν πολύ ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια αλλά και για τους ώμους τους, όχι όμως και για τα κεφάλια, ιδιαίτερα στα ψηλόσωμα άτομα.
Στο σύγχρονο αισθητικά εσωτερικό με την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα η ποιότητα κατασκευής και ο διάκοσμος εντείνουν το πολυτελές ύφος του αυτοκινήτου.
Πίσω υπάρχουν ικανοποιητικοί χώροι για ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9