Διαβάστηκε από 51131αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα διθέσια κάμπριο αυτοκίνητα είναι το ΤΤ, λόγω κυρίως του καμπύλου σχήματός του, το οποίο δείχνει αμέσως την προέλευσή του και μοιάζει με το 1ης γενιάς μοντέλο.
Όπως αναφέραμε, οι καμπύλες ενιαίες επιφάνειες αποτελούν είδος εν αφθονία στο «καλογυμνασμένο» αμάξωμα του ρόουντστερ Audi, που αποπνέει συμπαγή αίσθηση και διαθέτει αρκετές δόσεις δυναμισμού από όποια πλευρά και να το περιεργαστεί κάποιος.
Οροφή
Μέσω του ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού (στάνταρ είναι χειροκίνητο) η οροφή ανοίγει σε 12 δλ., μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται ανάμεσα από τα καθίσματα. Επιπλέον, μέσω κουμπιού ανεβοκατεβαίνει και ο πίσω ανεμοθραύστης.
Κινητήρας To υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., με απόδοση 160 ονομαστικών ίππων, παρουσιάζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Το TFSI μοτέρ είναι δυνατό, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος χωρίς κενά ή ξεσπάσματα και ανεβάζει με ευκολία στροφές, επιταχύνοντας γρήγορα το αυτοκίνητο σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Επίσης, η κατανάλωση καυσίμου και ο θόρυβος που παράγει κυμαίνονται σε λογικά επίπεδα.
Οδική συμπεριφορά
Το ΤΤ Roadster είναι ένα από τα πιο ευχάριστα και ασφαλή ταυτόχρονα ρόουντστερ με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η στιβαρότητα του πλαισίου, το οποίο είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 58% από αλουμίνιο και 42% από ατσάλι. Ο συνδυασμός που έχει επιτευχθεί με τις κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις είναι σχεδόν ιδανικός, αφού εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο υψηλή σταθερότητα, χωρίς να είναι κουραστικό σε ένα ταξίδι. Μέσα σε όλο αυτό το οδηγικό «κοκτέιλ» προσθέτουμε και το πολύ καλό σε πληροφόρηση και αμεσότητα τιμόνι, καθώς και τα αποτελεσματικά φρένα.
Εσωτερικό Η διθέσια καμπίνα του ΤΤ προέρχεται από την κουπέ έκδοση του μοντέλου και αμέσως κερδίζει τις εντυπώσεις με την υψηλή ποιότητα και τη στιβαρότητα που αποπνέει. Σχεδιαστικά τη δυναμική του υπόσταση τονίζουν το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα του, ο πίνακας οργάνων, οι χειρολαβές στη βάση της κεντρικής κονσόλας και οι κυκλικοί αεραγωγοί. Παράλληλα, θετικά είναι τα σχόλια για την εργονομία και τη θέση οδήγησης, καθώς και για την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα, ενώ στον τομέα των διαθέσιμων χώρων είναι σε θέση να ικανοποιήσει τους δύο φιλοξενούμενούς του.
Το εσωτερικό του ΤΤ διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τη σπορτίφ σχεδίαση και διάκοσμο.
Οι δύο επιβαίνοντες του TT δε θα αισθανθούν ιδιαίτερα κλειστοφοβικά, ενώ τα καθίσματα στηρίζουν σωστά τα σώματα.