Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα διθέσια κάμπριο αυτοκίνητα είναι το ΤΤ, λόγω κυρίως του καμπύλου σχήματός του, το οποίο δείχνει αμέσως την προέλευσή του και μοιάζει με το 1ης γενιάς μοντέλο. Όπως αναφέραμε, οι καμπύλες ενιαίες επιφάνειες αποτελούν είδος εν αφθονία στο «καλογυμνασμένο» αμάξωμα του ρόουντστερ Audi, που αποπνέει συμπαγή αίσθηση και διαθέτει αρκετές δόσεις δυναμισμού από όποια πλευρά και να το περιεργαστεί κάποιος.
Οροφή
Μέσω του ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού (στάνταρ είναι χειροκίνητο) η οροφή ανοίγει σε 12 δλ., μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται ανάμεσα από τα καθίσματα. Επιπλέον, μέσω κουμπιού ανεβοκατεβαίνει και ο πίσω ανεμοθραύστης.
Κινητήρας
To υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., με απόδοση 160 ονομαστικών ίππων, παρουσιάζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Το TFSI μοτέρ είναι δυνατό, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος χωρίς κενά ή ξεσπάσματα και ανεβάζει με ευκολία στροφές, επιταχύνοντας γρήγορα το αυτοκίνητο σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Επίσης, η κατανάλωση καυσίμου και ο θόρυβος που παράγει κυμαίνονται σε λογικά επίπεδα.
Οδική συμπεριφορά
Το ΤΤ Roadster είναι ένα από τα πιο ευχάριστα και ασφαλή ταυτόχρονα ρόουντστερ με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η στιβαρότητα του πλαισίου, το οποίο είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 58% από αλουμίνιο και 42% από ατσάλι. Ο συνδυασμός που έχει επιτευχθεί με τις κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις είναι σχεδόν ιδανικός, αφού εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο υψηλή σταθερότητα, χωρίς να είναι κουραστικό σε ένα ταξίδι. Μέσα σε όλο αυτό το οδηγικό «κοκτέιλ» προσθέτουμε και το πολύ καλό σε πληροφόρηση και αμεσότητα τιμόνι, καθώς και τα αποτελεσματικά φρένα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 4/16, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/4.500, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 250/1.500, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 7,4, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 223, Βάρος (κιλά): 1.360, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 6,5, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.) : 152, Χώρος αποσκευών (λτ.): 250
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Εξοπλισμός - τιμή
ΕSP/TCS: •, Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού: •/•, Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής: •/•, Ηλεκτρικοί καθρέφτες: •, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω: •/•, Air condition/Clima: -/•, Ηχοσύστημα: •, Ζάντες αλουμινίου: •, Τιμή από (ευρώ): 41.300
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Εσωτερικό
Η διθέσια καμπίνα του ΤΤ προέρχεται από την κουπέ έκδοση του μοντέλου και αμέσως κερδίζει τις εντυπώσεις με την υψηλή ποιότητα και τη στιβαρότητα που αποπνέει. Σχεδιαστικά τη δυναμική του υπόσταση τονίζουν το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα του, ο πίνακας οργάνων, οι χειρολαβές στη βάση της κεντρικής κονσόλας και οι κυκλικοί αεραγωγοί. Παράλληλα, θετικά είναι τα σχόλια για την εργονομία και τη θέση οδήγησης, καθώς και για την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα, ενώ στον τομέα των διαθέσιμων χώρων είναι σε θέση να ικανοποιήσει τους δύο φιλοξενούμενούς του.
Το εσωτερικό του ΤΤ διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τη σπορτίφ σχεδίαση και διάκοσμο.
Οι δύο επιβαίνοντες του TT δε θα αισθανθούν ιδιαίτερα κλειστοφοβικά, ενώ τα καθίσματα στηρίζουν σωστά τα σώματα.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9