Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2010
Παρουσίαση
Καλοκαίρι «μυρίζει» cabrio
- Nissan 370Z
Διαβάστηκε από 51131 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2010
Μετά την κλειστή του Coupe έκδοση, το νέο σπορ μοντέλο της Nissan αποκτά και την ρόουντστερ εκδοχή του. Το 370Ζ Roadster είναι διαθέσιμο στη χώρα μας κατόπιν παραγγελίας και έρχεται να συνεχίσει την πορεία του 350Ζ Roadster προσφέροντας ευχάριστες ανοικτές βόλτες. Σχεδιαστικά το 370Ζ Roadster διατηρεί τη φόρμα της κουπέ έκδοσης, παραμένοντας εντυπωσιακό και ελκυστικό, με την υφασμάτινη οροφή να δημιουργεί μια πιο συμβατική εικόνα, ωστόσο, στο πίσω μέρος.
Οροφή
H υφασμάτινη οροφή του 370Ζ αναδιπλώνεται στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών με πλήρως ηλεκτρική διαδικασία, που διαρκεί 20 δλ.
Κινητήρας
O 3,7 λίτρων κινητήρας του Nissan 370Z Roadster προέρχεται από το κλειστό μοντέλο και αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά του λόγω κυβισμού, γι αυτό άλλωστε διατίθεται κατόπιν παραγγελίας. Ο V6 αποδίδει 328 ίππους και χαρίζει καυτές επιδόσεις στο ρόουντστερ μοντέλο, ενώ διακρίνεται για την αμεσότητά του και τη μεστή λειτουργία του σε όλο το φάσμα περιστροφής.
Οδική συμπεριφορά
H μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού, η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης και η πολύ καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης σκιαγραφούν το σπορ χαρακτήρα του 370Ζ οδηγικά. Έτσι, όπως σε κάθε σπορ αυτοκίνητο, οι μετακινήσεις δε χαρακτηρίζονται από άνεση αλλά καθίστανται απολαυστικές, με το 370Ζ να είναι σταθερό και ευέλικτο σε μεγάλες ταχύτητες και ιδιαίτερα παιχνιδιάρικο σε δρόμο με στροφές. Η υπερστροφή είναι η βασική αντίδρασή του, ωστόσο αν ο οδηγός δεν υπερβάλει, θα ευχαριστηθεί με τη διαδικασία διόρθωσής της.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.): 3.696, Κύλινδροι/Bαλβίδες: 6/24, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 328/7.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 363/5.200, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 5,5, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 250, Βάρος (κιλά): 1.524, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ): 11,2, Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.): 262, Χώρος αποσκευών (λτ.): 140-235
*Μετρήσεις κατασκευαστή
Ο φανερά σπορτίφ προσανατολισμός του 370Ζ εκφράζεται και από το εσωτερικό του, με την ποιότητα κατασκευής να είναι πολύ καλή.
Εσωτερικό
Όπως και στην κουπέ έκδοση, έτσι και στη Roadster, το 370Ζ είναι αυστηρά διθέσιο. Η σχεδίαση δεν ξεφεύγει από του κλειστού μοντέλου, παρουσιάζοντας σύγχρονο διάκοσμο με σπορ στοιχεία, ενώ η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Η θέση οδήγησης είναι σπορτίφ, με τον οδηγό να κάθεται χαμηλά και να έχει σε σωστές αποστάσεις όλα τα χειριστήρια, αν και η εργονομία είναι λίγο περίπλοκη. Οι χώροι είναι καλοί για τους δύο επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 235 λίτρων.
Οι δύο επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους καλά επίπεδα χώρων για εκείνους και τις αποσκευές τους.

 
 Κάμπριο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Mικρά
- Daihatsu Copen 1,3
- Fiat 500C 1,2
- Mini One Cabrio 1,6
- Peugeot 207 CC 1,6
- smart fortwo coupe cabrio 1,0 71PS
Μικρομεσαία
- Audi A3 Cabriolet 1,2 TFSI
- BMW 118i Cabrio
- Ford Focus CC 1,6
- Opel Astra Twin Top 1,6T
- Peugeot 308 CC 1,6
- Renault Megane CC 1,4 TCe
- Volkswagen Eos 1,4 TSI 122 PS
- Volkswagen Beetle Cabrio 1,4
Μεσαία - Μεγάλα
- Audi A5 Cabriolet 1,8 TFSI
- BMW 320i Cabrio
- ΒΜW 630i Cabrio
- Lexus IS 250C
- Mercedes E200 Cabrio
- Saab 9-3 Convertible 2,0t
- Volvo C70 2,5 T5
Roadster
- Alfa Romeo Spider 1,75 TBi
- Audi TT Roadster 1,8 TFSI
- BMW Z4 23i
- Mazda MX-5 1,8
- Mercedes SLK 200 Kompressor
- Nissan 370Z
- Porsche Boxster 2,9